Εκθεσιακό περίπτερο και ψηφιακή σήμανση

Οι εκθέσεις, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για μια εταιρεία να ενισχύσει την εικόνα της, στοχευμένα στο κοινό της. Σε τέτοια events όμως, είναι απόλυτα λογικό όλοι οι εκθέτες να προσπαθούν να τραβήξουν τα βλέμματα των επισκεπτών. Τα events είναι πάντα ένας αγώνας δρόμου μεταξύ των εκθετών, οι οποίοι σπαταλούν μεγάλα χρηματικά ποσά στο στήσιμο των περιπτέρων τους, με μόνο στόχο και σκοπό, τον εντυπωσιασμό των επισκεπτών.

Κάντε το περίπτερό σας να ξεχωρίζει με ένα κανάλι ψηφιακής σήμανσης!

Παρουσιάστε ένα υπερσύγχρονο περίπτερο, αντικαθιστώντας τα κλασικά banners, αράχνες και billboards με οθόνες ψηφιακής σήμανσης και… μαγνητίστε τα βλέμματα.

Πώς η ψηφιακή σήμανση ενισχύει την επικοινωνιακή στρατηγική ενός εκθεσιακού περιπτέρου;

1. Πείτε με μοναδικό τρόπο την ιστορία του brand σας

Με την ψηφιακή σήμανση ,μπορείτε να ενισχύσετε σε πολύ μεγάλο βαθμό τον σκοπό για τον οποίο έχετε παρευρεθεί στην έκθεση. Τι αποτέλεσμα περιμένετε να έχετε από αυτή; Θέλετε να πουλήσετε το προϊόν σας; Μπορείτε να τοποθετήσετε στο περίπτερό σας μία διαδραστική οθόνη ψηφιακής σήμανσης και να κάνετε ένα live demo! Θέλετε να ενημερώσετε το κοινό σας για κάτι; Μπορείτε να προβάλλετε επιλεγμένο περιεχόμενο σχετικό με τον σκοπό σας. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας; Μπορείτε να προβάλλετε τα διαφημιστικά σας σποτ, το λογότυπό σας και ό,τι άλλο θέλετε έτσι ώστε να αποτυπωθεί η εταιρεία ή το προϊόν σας στο μυαλό του δυνητικού καταναλωτή σας.

2. Στηριχθείτε στη δύναμη του video και της διαδραστικής προσέγγισης

Μην περιορίζεστε πια μόνο στο print. Δώστε την ευκαιρία στο κοινό σας να δει ένα όμορφο video το οποίο παρουσιάζει την εταιρεία ή το προϊόν σας και μην το περιορίζετε σε απλές εικόνες, λεκτικά ή ήχο. Σε έναν χώρο οπού βρίσκονται πάρα πολλοί εκθέτες αλλά και επισκέπτες, είναι δύσκολο να τραβήξουμε τα βλέμματα και να ξεχωρίσουμε με τους κλασικούς τρόπους. Ο χώρος είναι γεμάτος ερεθίσματα, εικόνες και φασαρία κάτι το οποίο μπορεί πολύ εύκολα να αποσπάσει την προσοχή των παρευρισκόμενων.
Αντίθετα, μία μεγάλη και εντυπωσιακή οθόνη μπορεί να κάνει τη διαφορά. Πόσο μάλλον εάν αυτή είναι και διαδραστική. Δώστε την ευκαιρία στον κόσμο να δοκιμάσει το προϊόν σας και να εντυπωσιαστεί με την παρουσίασή του.

3. Επενδύστε στα Call to Action

Μεγάλο πλεονέκτημα της ψηφιακής σήμανσης στα συνέδρια και στις εκθέσεις, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, είναι ότι μαγνητίζει τα βλέμματα. Εκμεταλλευτείτε το γεγονός αυτό και προσκαλέστε με ένα μήνυμα τον κόσμο που βρίσκετε στον χώρο, στο περίπτερό σας! Ανάλογα το μέγεθος της οθόνης αλλά και το ύψος της, μπορείτε να προσελκύσετε τον αντίστοιχο κόσμο στο δικό σας περίπτερο. Πως μπορεί αυτό να γίνει με ένα απλό banner; Η απάντηση είναι απλή. Δεν γίνεται!

4. Ενθαρρύνετε τους καταναλωτές σας να επισκεφθούν το περίπτερό σας παραπάνω από μία φορά

Προβάλλετε μέσω της οθόνης ψηφιακής σήμανσης το πρόγραμμα που έχετε σχεδιάσει να ακολουθήσετε κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Εάν λοιπόν πουλάτε καφέ, επενδύστε σε μία οθόνη ψηφιακής σήμανσης στην οποία θα προβάλλετε τις ώρες που θα γίνονται οι γευστικές δοκιμές ή τις ώρες που θα ενημερώσουν οι εξειδικευμένοι άνθρωποί σας για την κάθε μία ποικιλία καφέ που προσφέρετε.
Σχεδιάστε mini events στο περίπτερό σας, ενημερώστε τον κόσμο μέσω της οθόνης και δείτε τους ίδιους ανθρώπους να σας επισκέπτονται συνέχεια!
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας κατευθύνουμε κατάλληλα, ανάλογα της ανάγκες σας!