Αγορές
Τράπεζες
Η ψηφιακή σήμανση στις τράπεζες προσφέρει ποικίλες και χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες και βελτιώνει την αναμονή τους μέσα στα καταστήματα. Οι οθόνες προβάλουν πλούσιο, εναλλασσόμενο περιεχόμενο, επίκαιρες οικονομικές πληροφορίες και κατευθύνουν τους πελάτες στην αντίστοιχη υπηρεσία που επιθυμούν.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι της τράπεζας επωφελούνται από την άμεση και τρέχουσα εισροή οικονομικής πληροφόρησης που υπάρχει μέσω των οθονών που υπάρχουν και παράλληλα, η τράπεζα προωθεί νέες υπηρεσίες, όπως δάνεια και πιστωτικές κάρτες, δημιουργώντας έναν δεσμό με τον πελάτη.
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας
- Ψυχαγωγήστε το κοινό που βρίσκεται στο χώρο αναμονής
- Κατευθύνετε τους πελάτες στο αρμόδιο τμήμα και όροφο
- Προωθήστε νέα προϊόντα και υπηρεσίες
- Επικοινωνήστε εταιρικά νέα και δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας
Insights
- Πάνω από το 60% των τραπεζών χρησιμοποιούν ψηφιακή σήμανση για επικοινωνία με τους πελάτες
- Το 70% των τραπεζών στοχεύουν τα μηνύματά τους ανά υποκατάστημα