Αγορές
Εστίαση
Η ψηφιακή σήμανση σε χώρους της εστίασης έχει τη δυναμική να αυξήσει τις πωλήσεις, προωθώντας στοχευμένα προϊόντα, ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Η χρήση φωτογραφιών και videos, κατά την παρουσίαση των προϊόντων, αυξάνουν τις πιθανότητες πώλησης περαιτέρω. Η εμπειρία του πελάτη ενδυναμώνεται, παρέχοντας του περισσότερες επιλογές και προσφορές.
Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να χρησιμοποιηθεί, είτε ως teaser στις βιτρίνες των καταστημάτων εστίασης ή με τη λογική των menu boards σε καταστήματα self-service. Αξίζει να σημειωθεί η ευκολία που παρέχει η ψηφιακή σήμανση στον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης, ο οποίος μπορεί πολύ εύκολα και γρήγορα να κάνει όλες τις διορθώσεις τιμών ή αλλαγές στο ψηφιακό menu του καταστήματός του, έχοντας παράλληλα, εκτός από την αμεσότητα, και το πλεονέκτημα της οικονομίας σε σχέση με τις εκτυπώσεις.
Πως να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή σήμανση στην εστίαση
Menu Boards: Εμφανίστε το μενού σας με τιμές, πληροφορίες διατροφής, και εικόνες και videos, Ανανεώστε τις προτεινόμενες επιλογές, ανάλογα με την ώρα της ημέρας και αυξήστε τις πωλήσεις σας
Προσφορές: Προβάλετε με δυναμικό τρόπο προσφορές και πακέτα προσφορών
Live TV: Προβάλετε ζωντανά αθλητικά γεγονότα και ειδήσεις με σκοπό την ψυχαγωγία των πελατών σας
Infotainment: Εμφανίστε διατροφικά tips και trivia για να διασκεδάσετε τους πελάτες που βρίσκονται σε αναμονή
Κριτικές πελατών: Παρουσιάστε τη γνώμη των πελατών σας για το εστιατόριο και τις υπηρεσίες σας
Insights
- 74% των πελατών εστίασης δηλώνουν ότι το menu boards είναι προτεραιότητά τους με την είσοδό τους στο εστιατόριο
- 29,5% των πελατών εστιατορίων θεωρούν ότι τα ψηφιακά μενού είναι πιο πιθανό να επηρεάσουν την αγορά ενός προϊόντος
- 8 στους 10 πελάτες πραγματοποίησαν μια μη προγραμματισμένη επιλογή από κάποιο προϊόν/πιάτο που προβλήθηκε στις οθόνες ψηφιακής σήμανσης του εστιατορίου