Λύσεις
Visual Fashion
Η ολοκληρωμένη λύση Visual Fashion αποτελεί καινοτομία στο χώρο των καταστημάτων μόδας της Ελληνικής αγοράς. Τώρα, με την τεχνολογία Visual Fashion, οι καταναλωτές σας μπορούν να δουν το προϊόν που επιθυμούν, φορεμένο σε ένα μοντέλο, μόνο με τη σάρωση του barcode του προϊόντος!
Η Intelligent Media, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες της αγοράς, επιχειρήσεων και καταναλωτών, δημιούργησε τη λύση Visual Fashion με την οποία δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή του καταστήματος, να σαρώσει το barcode του προϊόντος που τον ενδιαφέρει, σε μία κάθετη οθόνη που είναι τοποθετημένη σε εμφανές σημείο μέσα στο κατάστημα, και αυτόματα να του παρουσιάζει το προϊόν της επιλογής του, φορεμένο σε ένα μοντέλο.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι καταναλωτές δεν θα χρειάζεται να φαντάζονται πως θα «δείχνει» το προϊόν που έχουν επιλέξει φορεμένο, αλλά θα μπορούν να το δουν με ένα απλό scan του barcode στην οθόνη.
Τα οφέλη που προσδίδει το Visual Fashion στο κατάστημα
- Καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
- Αύξηση εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη – καταστήματος
- Μειωμένη αναμονή στα δοκιμαστήρια καθώς θα επιλέγονται προϊόντα που ενδιαφέρουν πραγματικά τους καταναλωτές
- Αύξηση πωλήσεων, καθώς θα επιλέγονται για δοκιμή προϊόντα τα οποία έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να αρέσουν στον πελάτη
- Πιθανή αύξηση των πωλήσεων μέσω της συμπληρωματικής πώλησης, καθώς όταν ο καταναλωτής σκανάρει για παράδειγμα ένα μπλουζάκι, το μοντέλο στην οθόνη μπορεί να παρουσιαστεί και με ένα παντελόνι το οποίο ταιριάζει με τη συγκεκριμένη μπλούζα, δημιουργώντας έτσι την επιθυμία στον καταναλωτή να αγοράσει το προβαλλόμενο set ρούχων
Πώς λειτουργεί;
Για τη λειτουργία της τεχνολογίας, απαιτείται η εγκατάσταση ενός monitor webOS της LG και ενός barcode scanner. Όταν ένας καταναλωτής σαρώσει ένα barcode που βρίσκεται πάνω σε ένα ρούχο, παπούτσι ή αξεσουάρ, αυτόματα προβάλλεται η επιθυμητή φωτογραφία που σχετίζεται με το προϊόν. Η κάθε φωτογραφία είναι επιλογή του καταστήματος και μπορεί να προέρχεται από έναν κατάλογο.
Όταν δεν χρησιμοποιεί κάποιος καταναλωτής την υπηρεσία, το monitor μπορεί να προβάλλει εξατομικευμένο περιεχόμενο, επιλεγμένο από την εταιρεία, με σκοπό να ενημερώσει τους καταναλωτές που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα για τη χρησιμότητά του αλλά και να τους παροτρύνει να το χρησιμοποιήσουν . Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να έχει οποιαδήποτε μορφή, όπως video, εικόνα, animated κείμενο, κ.λπ.