Αγορές
Εταιρικά Περιβάλλοντα
Η ψηφιακή σήμανση σε συγκροτήματα εταιρικών γραφείων προσφέρει τη δυνατότητα της συνεχούς και στοχευμένης προσέγγισης όλων των εργαζόμενων και επισκεπτών, οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, προκειμένου να τους ενημερώσει, να τους κινητοποιήσει και να ενισχύσει την αφοσίωσή τους.
Μία επιπλέον εφαρμογή της ψηφιακής σήμανσης σε ένα εταιρικό περιβάλλον, είναι η χρήση της για τη σήμανση και τη διαχείριση διαθεσιμότητας meeting rooms η άλλων κοινόχρηστων χώρων, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα του προσωπικού. Το σύστημα ψηφιακής σήμανσης μπορεί επίσης να επικοινωνεί τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας καθώς και χρηστικές πληροφορίες προς το κοινό που θα επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις της εταιρείας ή του οργανισμού ή ακόμα και να συμβάλλει καταλυτικά σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης, όπου μέσω δυναμικής σύνδεσης με συστήματα έκτακτων ενημερώσεων, μπορεί να καθοδηγήσει προσωπικό και επισκέπτες.
Βελτιστοποιήστε την επικοινωνία με το προσωπικό σας
- Η αποτελεσματική εσωτερική επικοινωνία σε ένα εταιρικό περιβάλλον συμβάλλει στην καλύτερη συνεργασία και μεγαλύτερη συμμετοχή των εργαζομένων σας στην εργασία τους
- Εμφάνιση δεικτών απόδοσης σε πραγματικό χρόνο για την ενίσχυση των πωλήσεων
- Υπενθύμιση οδηγιών και διαδικασιών ασφαλείας
- Μετάδοση μηνυμάτων για την αύξηση των κινήτρων
- Διάδοση μηνυμάτων κοινής ωφέλειας για την ενημέρωση των εργαζομένων
- Προώθηση των εταιρικών αξιών και της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας με στόχο επισκέπτες και προσωπικό
- Διαχείριση και σηματοδότηση κοινόχρηστων αιθουσών (meeting rooms, κ.α.)
Βελτιστοποιήστε την επικοινωνία με της επισκέπτες της
- Προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών
- Προώθηση του brand και της επιχείρησής σας
- Κατευθυνσιοδότηση των επισκεπτών μέσω δυναμικής σήμανσης
- Ψυχαγωγία των επισκεπτών που βρίσκονται σε αναμονή
- Ανάδειξη ενεργειών κοινωνικής εταιρικής ευθύνης
Insights
- η ψηφιακή σήμανση βελτιώνει την εταιρική εσωτερική επικοινωνία, η οποία οδηγεί σε 25% υψηλότερη παραγωγικότητα των εργαζομένων
- το 47% των εργαζομένων δηλώνει ότι δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι βασικές αξίες της εταιρείας τους. Η ψηφιακή σήμανση συμβάλλει καταλυτικά στο να γνωρίσουν τις αξίες του οργανισμού