Αγορές
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Η χρήση ψηφιακής σήμανσης σε πληθώρα μέσων μαζικής μεταφοράς, όπως ταξί, λεωφορεία, τρένα, μετρό, αεροδρόμια, άλλα και στην ακτοπλοΐα, συναντάται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, μιας και συμβάλλει στην ενημέρωση και ψυχαγωγία του επιβατικού κοινού, ενώ παράλληλα βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία.
Η ψηφιακή σήμανση στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, έχει καθιερωθεί ως ένα εξαιρετικό διαφημιστικό μέσο, όπου παράγοντες προορισμού και σύνθεσης κοινού, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη διαφημιστική στόχευση και αποτελεσματικότητα.
Συνδυασμός τεχνολογιών, όπως ο καθορισμός της θέσης του μεταφορικού μέσου ανά πάσα χρονική στιγμή μέσω δεδομένων θέσης από GPS, μπορούν να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο το αποτέλεσμα. Όσον αφορά στη βελτίωση της εμπειρίας του επιβάτη, η παροχή πληροφοριών για δρομολόγια, έκτακτες ανακοινώσεις, αλλά και η στοχευμένη πληροφόρηση βάσει προορισμού ή θέσης, συμβάλλουν σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Ακτοπλοΐα και Κρουαζιέρα
Η ψηφιακή σήμανση σε ακτοπλοϊκές γραμμές και κρουαζιερόπλοια αποτελεί μια αξιόπιστη και εξαιρετικά επιτυχημένη μέθοδο επικοινωνίας με τους επιβάτες. Το προβαλλόμενο περιεχόμενο, μπορεί να περιλαμβάνει ενδεικτικά:
- Ώρες άφιξης & αναχώρησης ανά προορισμό δρομολογίου με δυναμική ενημέρωση
- Επιλογές F&B
- Χάρτες πλοίου με οδηγίες
- Δυναμική ανανεούμενη θέση πλοίου επί του δρομολογίου
- Ενημερωτικά μηνύματα της ακτοπλοϊκής
- Διαφημιστικά μηνύματα τρίτων εταιρειών
- Μηνύματα έκτακτης ανάγκης και καθοδήγηση των επιβατών προς τους σταθμούς εκκένωσης
Η ψηφιακή σήμανση στην κρουαζιέρα προσφέρει μία βελτιωμένη εμπειρία για τον επιβάτη
- Διασκέδαση: δυναμική προώθηση on-board επιλογών διασκέδασης όπως μουσικές εκδηλώσεις, κινηματογραφικές προβολές, θεατρικές παραστάσεις, θεματικές βραδιές, και άλλες επιλογές διασκέδασης
- Εστιατόρια: προβάλλετε με ψηφιακό τρόπο τα menus των on-board επιλογών εστίασης και καθορίστε το πότε θα εμφανίζονται, ανάλογα με την ώρα της ημέρας
- Beauty & Spa: ενημερώστε για τα πακέτα ομορφιάς & χαλάρωσης, διαφημίστε την αίθουσα μασάζ και το κομμωτήριο και προωθήστε τα διαθέσιμα μαθήματα yoga ή γυμναστικής
- Επικοινωνία προσωπικού: τοποθετήστε οθόνες μέσα σε αίθουσες διαλείμματος και μοιραστείτε καθημερινές ενημερώσεις, χρονοδιαγράμματα βάρδιας και άλλες εσωτερικές επικοινωνίες
Insights
- Το 75% των ταξιδιωτών θυμάται να έχει προσέξει μια ψηφιακή πινακίδα τον τελευταίο μήνα
- Περισσότερο από το 67% των χρηστών ψηφιακής σήμανσης αναμένουν ότι η ψηφιακή διαφήμιση σε δημόσιους χώρους θα αυξηθεί τα επόμενα δύο χρόνια