Μάθετε για την ψηφιακή σήμανση
Πως να επιλέξω συνεργάτη;
Έφτασε η ώρα ενσωμάτωσης της ψηφιακής σήμανσης στην στρατηγική marketing της εταιρείας σας, αλλά υπάρχει η αμφιβολία για την σωστή λύση και τον καταλληλότερο συνεργάτη για να την πραγματοποιήσει;
Τα παρακάτω κριτήρια αποτελούν σημαντικό παράγοντα στην επιλογή λύσης και συνεργάτη για την κάλυψη των αναγκών σας και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση της επένδυσής σας.
- Τεχνολογία λύσης λογισμικού: Η επιλογή λύσης λογισμικού ψηφιακής σήμανσης είναι σημαντική όσον αφορά:
- Στον αριθμό και στο είδος των εγκαταστάσεων στο οποίο έχει χρησιμοποιηθεί η συγκεκριμένη λύση λογισμικού, καθώς και στην απόδοσή της λύσης στα εν λόγω έργα όσον αφορά στην ευελιξία και αξιοπιστία.
- Στην επεκτασιμότητα της λύσης όσον αφορά στη διασύνδεσή της με εξωτερικά (back-office) συστήματα του πελάτη, με σκοπό (α) την προβολή δυναμικών δεδομένων επί των monitors, (β) την υλοποίηση διαδραστικών σεναρίων (π.χ. αυτόματη αλλαγή περιεχομένου βάσει του λογαριασμού που σαρώνεται προς πληρωμή), (γ) τη δυνατότητα επέκτασης των λειτουργιών της πλατφόρμας βάσει των απαιτήσεων του πελάτη.
- Στη δυνατότητα παραμετροποίησης της λύσης λογισμικού. Εφόσον η λύση έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία που παρέχει τις υπηρεσίες διαχείρισης, τότε είναι εφικτό, τυχών παραμετροποιήσεις που θα ζητηθούν από τον πελάτη να γίνουν σε εύλογο χρονικό διάστημα και λογικό κόστος. Αυτό δεν είναι δυνατόν με πλατφόρμες που έχουν αναπτυχθεί από εταιρείες του εξωτερικού και απλά αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα.
- Στη δυνατότητα διαχείρισης συσκευών με διαφορετικά λειτουργικά συστήματα: Η λύση λογισμικού ψηφιακής σήμανσης imds της Intelligent Media μπορεί να διαχειριστεί από μία κεντρική πλατφόρμα διαχείρισης συσκευές που τρέχουν σε Windows, Linux, Android, LG monitors βασισμένα σε webOS και Samsung monitors βασισμένα σε Tizen. Έτσι, μπορεί αν υπάρχει μία κεντρικοποιημένη διαχείριση, ακόμα και αν ο πελάτης στο μέλλον αλλάξει πάροχο monitors ή απλά επιλέξει να τρέξει κάποιες ενέργειες και μέσα από Android tablets σε σημεία λιανικής.
- Επιχειρηματική δομή και εμπειρία συνεργάτη: Οι παράγοντες αυτοί είναι σημαντικοί ως προς τις ακόλουθες παραμέτρους:
- Εύρος projects: Η εμπειρία και αποτελεσματικότητα σε διαφορετικά και ποικίλα projects ψηφιακής σήμανσης σε ένα ευρύ πεδίο sectors.
- Εταιρική δομή: Όταν απαιτείται η ολοκληρωμένη (end-to-end) υποστήριξη ενός έργου ψηφιακής σήμανσης, η εταιρική δομή του συνεργάτη είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα να προσφέρει in-house υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου, help desk και remote υποστήριξης, υπηρεσίες development καθώς και υπηρεσίες ανάπτυξης περιεχομένου, εξειδικευμένου για εγκαταστάσεις ψηφιακής σήμανσης. Επίσης, σημαντικό για ένα έργο πανελλαδικής εμβέλειας, είναι η δυνατότητα του συνεργάτη να προσφέρει ένα δίκτυο τεχνικών που μπορούν να εξυπηρετήσουν το έργο της επιτόπιας τεχνικής υποστήριξης.