Η ψηφιακή σήμανση χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στον σύγχρονο κόσμο μας. Εστιατόρια, οδοντιατρεία, κινηματογράφοι και μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλέον, οθόνες ψηφιακής σήμανσης. Οι διαφημίσεις είναι παντού γύρω μας. Πώς όμως θα κάνετε τη δική σας διαφήμιση να ξεχωρίσει; Πόσες λέξεις πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην ψηφιακή σήμανση για να επιτύχετε αυτό το στόχο; Είναι εύκολο. Χρησιμοποιήστε τις λιγότερες που μπορείτε.
Κάθε λέξη μετράει όταν πρόκειται για εφαρμογή ψηφιακής σήμανσης. Στις μέρες μας, το περιεχόμενο των προωθητικών ενεργειών έχει σημασία περισσότερο από ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν έχετε τα καλύτερα γραφικά στην οθόνη σας, δεν θα έχει σημασία αν οι λέξεις που χρησιμοποιείτε δεν έχουν το επιθυμητό αντίκρισμα στον θεατή. Το σχεδιαστικό κομμάτι της διαφήμισης σας δεν μπορεί από μόνο του να επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Τα βασικά
Ας ξεκινήσουμε με τη διαδικασία της συγγραφής. Το γραπτό κείμενο στις οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι πολύ σημαντικό.
Μάθετε ότι μπορείτε για το προϊόν και μελετήστε τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν είναι μια εις βάθος ανάλυση, αλλά μία διερευνητική διαδικασία. Τις περισσότερες φορές, είναι οι λεπτομέρειες ενός προϊόντος που μας κάνει να θέλουμε να το αγοράσουμε. Βρείτε τις λεπτομέρειες που είναι πιο ενδιαφέρουσες για το συγκεκριμένο προϊόν ή τραβούν τα βλέμματα πάνω τους και γράψτε τις. Αυτές οι λεπτομέρειες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αργότερα ως ιδέες για την προβολή σας μέσω της ψηφιακής σήμανσης. Εάν η επωνυμία σας έχει μια συγκεκριμένη εικόνα, προσπαθήστε να βρείτε στοιχεία που ενισχύουν ή συνυπάρχουν αρμονικά με αυτήν την εικόνα.
Brainstorm. Τώρα, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε. Καταγράψτε τις ιδέες, όπως ακριβώς σας έρχονται στο μυαλό. Σημειώστε τον λόγο για τον οποίο επιλέξατε τις πρακτικές που πραγματοποιήσατε και έπειτα σκεφτείτε το κοινό το οποίο στοχεύετε. Κρατήστε τον εαυτό σας ανοιχτό σε νέες ιδέες και, αν μπορείτε, μιλήστε με συνεργάτες σας για τις διαφορετικές ιδέες που έχετε στο μυαλό σας.
Σύνταξη. Η σύνταξη είναι σημαντική, ειδικά όταν έχετε περιορισμένο χώρο. Αφιερώστε χρόνο για να γράψετε όσο το δυνατόν περισσότερες παραλλαγές της ιδέας ή του λεκτικού σας. Επιλέξτε το καλύτερο και στείλτε το στον πελάτη σας.
Ακούγεται απλό αυτό και για τους επαγγελματίες συγγραφείς περιεχομένου, είναι πραγματικά εύκολο. Αλλά εμείς οι υπόλοιποι, θα πρέπει να μάθουμε πώς να κάνουμε την πιο αποτελεσματική συγγραφή περιεχομένου. Υπάρχουν διαφορετικές τεχνικές για να πειραματιστείτε, οι οποίες μπορούν να κάνουν το κείμενό σας πιο αποτελεσματικό. Κάτι που με τη σειρά του οδηγεί στην ιδανική προβολή του μηνύματός σας στις ψηφιακές οθόνες.
Παρότρυνση για δράση (Call to Action)
Παρότρυνση για δράση: Εάν πουλάτε κάτι, αυτό είναι το πιο κρίσιμο στοιχείο της διαφήμισής σας. Η επιλογή του «ρήματος» που θα χρησιμοποιήσετε, έχει μεγάλη σημασία.
Ξεκινήστε με ένα ρήμα: Τι θέλετε να κάνουν οι πελάτες σας; Αυτό είναι πιθανότατα το ρήμα που πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην παρότρυνση για δράση. Εάν θέλετε να αγοράσουν κάτι, η λέξη "αγοράστε" θα πρέπει να εμφανίζεται στην οθόνη ψηφιακής σήμανσης. Η απλότητα στη διαφήμιση είναι σημαντική αφού οι πελάτες βομβαρδίζονται συνεχώς από διαφημίσεις στην καθημερινότητά τους. Κρατήστε την παρότρυνση για δράση απλή και κατανοητή και θα δείτε αποτελέσματα.
Μείνετε στο θέμα: Μην περιπλανηθείτε εκτός θέματος και ξεκινήσετε να μοιράζεστε τις λεπτομέρειες που γνωρίζετε για το προϊόν. Πείτε στον πελάτη ότι ακριβώς χρειάζεται για να θελήσει να αγοράσει το προϊόν. Εάν πουλάτε χάμπουργκερ, μην μιλήσετε για το πως παράγονται τα κρεμμύδια που περιέχονται μέσα του. Κρατήστε τις λεπτομέρειες σχετικά με το τι κάνει το προϊόν σας μοναδικό και ξεχωριστό μετά την παρότρυνση για δράση. Για παράδειγμα, μόλις ο πελάτης σας δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του, μπορείτε να τον ενημερώσετε για όλες αυτές τις λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν σας.
Εμφάνιση της παρότρυνσης για δράση όσο περισσότερο γίνεται: Τώρα που έχετε το σλόγκαν σας, χρησιμοποιήστε το όπου μπορείτε, ειδικά στις εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης. Εάν υπάρχει λογότυπο, πρέπει να το χρησιμοποιείτε επίσης συχνά. Με την ψηφιακή σήμανση αυτό που έχει σημασία είναι η απλότητα και η επανάληψη.
Το φαινόμενο της σειριακής θέσης
Όταν πραγματοποιείται μια παράθεση στοιχείων, το ανθρώπινο μυαλό είναι πιθανότερο να θυμάται το πρώτο και το τελευταίο, από αυτά τα στοιχεία. Αυτό είναι μια ιδιαιτερότητα, η οποία έχει παρατηρηθεί από ψυχολόγους, επομένως να το έχετε κατά νου όταν χρειάζεται να αναφέρετε στοιχεία ή λεπτομέρειες για το προϊόν που προβάλλεται μέσω της ψηφιακής σήμανσης. Εάν αναφέρετε τα πλεονεκτήματα αυτού του προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι το πρώτο και το τελευταίο είναι τα κρισιμότερα, καθώς αυτά τα δύο είναι πιο πιθανό να εντυπωθούν στην μνήμη του καταναλωτή σας.
Τμηματοποίηση και Κωδικοποίηση
Ακριβώς όπως το φαινόμενο της σειριακής θέσης, η τμηματοποίηση είναι ένα ακόμα μνημονικό κόλπο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε το περιεχόμενο της οθόνης σας. Η σειρά με την οποία λαμβάνουμε πληροφορίες έχει μεγάλη σημασία. Σχεδόν όλοι μας, έχουμε ένα όριο στον αριθμό των πληροφοριών που μπορούμε να θυμόμαστε και τις περισσότερες φορές αυτός ο αριθμός είναι περίπου επτά. Η διατήρηση των σημαντικών σημείων της προβολής σας σε ομαδοποιήσεις των 5-7 στοιχείων, διασφαλίζει ότι ο πελάτης σας δεν θα κατακλυστεί με δεδομένα και θα αφομοιώσει εύκολα τις πληροφορίες που μοιράζεστε μαζί του. Αυτή η τμηματοποίηση της πληροφορίας είναι η λύση για να θυμούνται οι πελάτες σας τα πιο σημαντικά σημεία της προβολής σας.
Κωδικοποίηση, ονομάζεται η διαδικασία που εκτελεί ο εγκέφαλός σας για να θυμάται όμοια πράγματα, όπως η αναγνώριση παρόμοιων αντικειμένων. Μπορείτε να διευκολύνετε τον εγκέφαλο να θυμάται, παρουσιάζοντας τα στοιχεία ώστε να είναι παρόμοια με άλλα αντικείμενα. Διατηρώντας απλή τη διαδικασία λήψης των πληροφοριών, είναι πιο πιθανό ο πελάτης να θυμάται αυτά που διάβασε.
Παρήχηση
Μερικές λέξεις ακούγονται καλύτερα η μια δίπλα στην άλλη. Αυτό το θετικό συναίσθημα που δημιουργείται από λέξεις που ακούγονται το ίδιο, έχουν ομοιοκαταληξία ή ξεκινούν με το ίδιο γράμμα, βοηθά το κείμενό σας στην οθόνη της ψηφιακής σήμανσης να «ακούγεται» καλύτερα στον πελάτη σας. Οι πελάτες έχουν βιώσει παρόμοιες τεχνικές στο παρελθόν και ενδέχεται να τα συνδυάσουν στο μυαλό τους έτσι ώστε η διαφήμισή σας να είναι παρόμοια με αυτές που έχουν δει στο παρελθόν. Αυτή η θετική συσχέτιση σας ωφελεί.
Ο κανόνας των τριών
Σε προηγούμενη παράγραφο καλύψαμε πως οι άνθρωποι θυμούνται τουλάχιστον 7 στοιχεία την φορά. Είναι λογικό λοιπόν, πως μία λίστα λιγότερων δεδομένων θα ήταν πιο πιθανό να απομνημονευθεί. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την προβολή μέσω της ψηφιακής σήμανσης, όπου ο χώρος για έκθεση είναι περιορισμένος. Η διατήρηση 3 δεδομένων ανά λίστα, δουλεύει άρτια. Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία για να τα αξιοποιήσετε προς όφελός σας κατά τη δημιουργία του περιεχομένου για την οθόνη της ψηφιακής σήμανσης.
Συνάφεια
Μείνετε στο θέμα. Όταν έχετε περιορισμένο χώρο, δεν μπορείτε να τον ξοδέψετε σε άσχετες πληροφορίες. Ανάλογα με το πού τοποθετείται η σήμανση σας, μπορεί να έχει πολύ περιορισμένο χρόνο μπροστά στα μάτια πελάτη. Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες έχουν νόημα στο πλαίσιο της διαφήμισης σας. Μην χρησιμοποιείτε εικόνες που αποσπούν την προσοχή του κοινού από το λεκτικό, διαφορετικά οι προσπάθειές σας να μείνετε στο μυαλό του καταναλωτή θα αποτύχουν. Η θέση της ψηφιακής σήμανσης διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της προβολής σας.
Επανάληψη
Ξαναπείτε το! Η επανάληψη είναι μια κλασική τεχνική που δεν μπορεί να νικηθεί. Το μυαλό του πελάτη έχει χρόνο να ενσωματώσει αυτό που γράψατε στη βραχυπρόθεσμη μνήμη του. Λάβετε υπόψιν την τμηματοποίηση στα κομμάτια που επαναλαμβάνετε. Η χρήση της ίδιας φράσης επτά φορές στη σειρά πιθανότατα θα απομακρύνει τον πελάτη, αλλά η χρήση της ίδιας φράσης τρεις φορές είναι απολύτως αποδεκτή.
Αν χρησιμοποιείτε αυτές τις απλές τεχνικές, θα γράφετε αποτελεσματικό περιεχόμενο που λειτουργεί σε χρόνο μηδέν. Η πολυπλοκότητα δεν είναι κάτι που θέλετε να συσχετίσει κάποιος με το επωνυμία της εταιρείας σας. Χρησιμοποιώντας απλά ρήματα και παρουσιάζοντας πληροφορίες με σαφή και κατανοητό τρόπο, διευκολύνετε το κοινό σας να θυμάται τι είδε και τι διάβασε στην οθόνη ψηφιακής σήμανσης.