Κινητές συσκευές και ψηφιακή σήμανση: συνεργασία με μέλλον

Κινητές συσκευές και ψηφιακή σήμανση: συνεργασία με μέλλον

Στον κόσμο της ψηφιακής σήμανσης, των beacons, της αναγνώρισης χαρακτηριστικών προσώπου και των μετρήσεων του κοινού που βλέπει κάποιο περιεχόμενο, λέξεις σαν και αυτές έχουν γίνει πλέον κοινός τόπος για τους ανθρώπους που ασχολούνται με το marketing.
Όλες αυτές οι έννοιες μέχρι και πολύ πρόσφατα, αποτελούσαν το «μέλλον», ωστόσο έχουν έρθει πολύ γρήγορα στην καθημερινότητά μας και αυτό οφείλεται κυρίως στην ολοένα και μεγαλύτερη υιοθέτηση των κινητών συσκευών ως μέσο επικοινωνίας, εργασίας και διασκέδασης. Η διάδραση μεταξύ των smartphones μας και των σύγχρονων οθονών που χρησιμοποιούνται σε εγκαταστάσεις ψηφιακής σήμανσης, επιτρέπει έναν δημιουργικό διάλογο μεταξύ των brands και των καταναλωτών, δίνοντας την ευκαιρία για μία πραγματικά προσωποποιημένη εμπειρία στον καταναλωτή.

Πως συνδέονται οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης και οι κινητές συσκευές (Smart Phones);
Διαδραστικότητα μεταξύ συσκευών

Η ύπαρξη μίας εξελιγμένης ψηφιακής οθόνης, επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να αλληλεπιδράσει με τον καταναλωτή μέσω του smartphone που αυτός φέρει. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση URLs για την επικοινωνία του smartphone με την οθόνη. Η επικοινωνία αυτή μπορεί να γίνει από πληθώρα εφαρμογών, τόσο branded όσο και γενικής χρήσης.

Προσωποποιημένη επικοινωνία μέσα από ένα δίκτυο συσκευών proximity

Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες δουλεύουν ασταμάτητα με σκοπό να διαφοροποιηθούν στα πλαίσια του σύγχρονου ψηφιακού κόσμου. Ο στόχος τους είναι η δημιουργία μίας εμπειρίας για τον καταναλωτή η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα μία συναισθηματική αντίδραση και η οποία θα οδηγήσει σε μία επιθυμητή ενέργεια από την πλευρά του καταναλωτή.
Για τη δημιουργία αυτής της εμπειρίας, πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν beacons για να εμφανίσουν alerts στο smartphone ενός καταναλωτή και να μεταδώσουν μηνύματα τα οποία φέρουν διαδραστική πληροφορία. Η χρήση beacons επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επεξεργάζονται τα μηνύματα που λαμβάνονται από τους καταναλωτές, με σκοπό την όσο το δυνατόν πιο προσωποποιημένη μορφή επικοινωνίας.
Για παράδειγμα, αν κάποιος μπει σε ένα κατάστημα ειδών ένδυσης, η χρήση beacons μπορεί να επιτρέψει την αναγνώριση του πελάτη όσον αφορά στο φύλο του και την συνεπαγόμενη αποστολή περιεχομένου που τον αφορά βάσει αυτής της πληροφορίας. Είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν πολλαπλά beacons εντός ενός καταστήματος με σκοπό την αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων βάσει της τοποθεσίας που βρίσκεται ο πελάτης ή του σταδίου στη διαδικασία αγοράς. Με αυτό τον τρόπο, κάθε επιχείρηση λιανικού εμπορίου με φυσικό κατάστημα έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει σημαντικά την αγοραστική εμπειρία του πελάτη.
Τα δεδομένα που συλλέγονται από τον πελάτη μπορούν να αναλυθούν τόσο σε προσωπικό όσο και συνολικό επίπεδο. Τα δεδομένα αυτά επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διατηρούν μία επικοινωνία με τον πελάτη, ακόμα και όταν αυτός έχει απομακρυνθεί από την οθόνη εντός του καταστήματος.

Μετρήσεις κοινού μέσω analytics

Η τεχνολογία του mobile χρησιμοποιείται ουσιαστικά σαν μία τεχνολογία καταγραφής και επισήμανσης, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ένα δίκτυο ψηφιακής σήμανσης για την προβολή αποτελεσματικού περιεχομένου. Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να καταγράψουν τις κινήσεις των πελατών μέσω Wi-Fi ή Bluetooth.
Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι αν οποιοδήποτε άτομο πλησιάσει αρκετά κοντά σε μία οθόνη ψηφιακής σήμανσης και έχει μία συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό του, το δίκτυο των beacons μπορεί να διαβάσει τα δεδομένα στο smartphone, δίνοντας την ευκαιρία για την άμεση αλλαγή του προγράμματος προβολής και την επικοινωνία στοχευμένων μηνυμάτων.
Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ smartphone και οθόνης δεν είναι απαραίτητο να χαρακτηρίζονται από διάλογο, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμες όσον αφορά στη συλλογή δεδομένων, τα οποία θα βοηθήσουν μία επιχείρηση να καθορίσει το είδος των μηνυμάτων που πρέπει να προβάλει, καθώς και τη συχνότητά τους. Αν μία επιχείρηση γνωρίζει σε ποιον απευθύνεται, τότε ο χρόνος και ο τρόπος επικοινωνίας των μηνυμάτων μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το κοινό. Αν ο ιδιοκτήτης ενός δικτύου ψηφιακής σήμανσης πουλά διαφημιστικό χρόνο, η ανάπτυξη αυτών των τεχνολογικών δυνατοτήτων τον βοηθούν να προσελκύσει διαφημιζόμενους ευκολότερα και να τους δώσει πιο μετρήσιμα αποτελέσματα.

Οι επιχειρήσεις έχουν προσπαθήσει στο παρελθόν να γεφυρώσουν το κενό ανάμεσα στον καταναλωτή και στις οθόνες ενός δικτύου ψηφιακής σήμανσης. Η χρήση των smartphones για αυτό το σκοπό φαίνεται η πιο λογική εναλλακτική. Ο απώτερος σκοπός, είναι η δημιουργία προσωποποιημένων και ανώτερων αισθητικά και χρηστικά εμπειριών για τον καταναλωτή. Η διασύνδεση των smartphones με τις ψηφιακές οθόνες μπορεί να επιτελέσει αυτό το στόχο μέσω της αναγνώρισης του κοινού μπροστά από την οθόνη, την ανάλυση των δεδομένων σχετικά με αυτό το κοινό και την παροχή κατάλληλου περιεχομένου την κατάλληλη στιγμή.

Μέσω της εμβάθυνσης αυτών των σχέσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να μάθουν περισσότερα από τις ενέργειες των καταναλωτών, βελτιώνοντας τη στόχευση και αυξάνοντας, ως συνέπεια, τις πωλήσεις τους.  



Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλούμε πείτε μας το όνομά σας

Παρακαλούμε πείτε μας το e-mail σας

Το τηλέφωνο πρέπει να είναι 10ψήφιος αριθμός χωρίς κενά

Εισάγετε 10ψήφιο αριθμό χωρίς κενά

Παρακαλούμε επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει

Invalid Input

Προτεινόμενα Άρθρα

Image

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.68.56.820
info@intelligentmedia.gr

Business units of Intelligent Media

Ρυθμίσεις Cookies