Η ψηφιακή σήμανση, από τη στιγμή που άρχισε να αναπτύσσεται σαν τεχνολογία, αποτελούσε ένα βασικό μέσο ενημέρωσης και διαφήμισης το οποίο ήταν έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσελκύει το βλέμμα του περαστικού/καταναλωτή. Στόχος της ήταν πάντα να τραβάει την προσοχή με απώτερο σκοπό να εισέρχεται ο εκάστοτε «θεατής» σε κάποιο κατάστημα ή να πληροφορείται για μία υπηρεσία ή κάποιο προϊόν.
Από την αρχή της, αλλά ειδικότερα τώρα, η ψηφιακή σήμανση αποτελεί ένα από τα αποτελεσματικότερα μέσα προώθησης. Είναι αδιαμφισβήτητα το μέσο το οποίο «τραβάει» περισσότερο απ’ οποιοδήποτε άλλο την προσοχή των καταναλωτών, καθώς βρίσκεται συνήθως στο σημείο της πώλησης ή ενός άλλου σημείου ενδιαφέροντος.
Ένα κανάλι ψηφιακής σήμανσης μπορεί να προβάλλει ενημερωτικό ή διαφημιστικό υλικό, να είναι διαδραστικό ή να προβάλλει απλά το καθορισμένο, προεπιλεγμένο περιεχόμενο σε μορφή βίντεο, εικόνας, κειμένου ή οποιουδήποτε άλλου τύπου media. Όπως και να έχει, όποια και να είναι η λειτουργία του, το μόνο σίγουρο είναι ότι για να λειτουργήσει υπέρ της επιχείρησης που το εκμεταλλεύεται εκείνη τη στιγμή, πρέπει να έχει άψογο περιεχόμενο το οποίο να τραβάει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Σχεδιάστε το πιο ελκυστικό περιεχόμενο Ψηφιακής Σήμανσης.
Ο κάθε έμπειρος γραφίστας γνωρίζει ότι ένα εικαστικό ή βίντεο πρέπει να έχει κάποια στοιχεία τα οποία το καθιστούν ελκυστικό. Στοιχεία όπως τα χρώματα, ο χώρος, οι γραμμές, η ευθυγράμμιση κλπ ενισχύουν το τελικό αποτέλεσμα βελτιώνοντας το τελικό συναίσθημα του εκάστοτε καταναλωτή.
Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι γραφίστες με την ψηφιακή σήμανση πλέον είναι η εύρεση της χρυσής τομής μεταξύ σχεδίου (design) και περιεχομένου, χωρίς το πρώτο να επισκιάζει το δεύτερο.
Πως λοιπόν πρέπει να σχεδιάσετε το τι προβάλλεται μέσω της οθόνης ψηφιακής σήμανσης σας, προσθέτοντας τα κατάλληλα σχεδιαστικά στοιχεία που θα το κάνουν να τραβάει όλα τα βλέμματα;
1. Κίνηση
Η κίνηση είναι το στοιχείο αυτό που καθιστά την ψηφιακή σήμανση διαφημιστικά αποτελεσματική. Η προβολή κινούμενων γραφικών με απλές εναλλαγές, δεν είναι κάτι καινούριο. Το καινούριο στοιχείο που έχει προστεθεί είναι η διαδραστικότητα και το γεγονός ότι πλέον μία οθόνη η οποία προβάλλει περιεχόμενο, μπορεί να μετατραπεί σε έναν ψηφιακό βοηθό ή οδηγό.
Προβάλλετε στην οθόνη σας την επιτομή του design, ελκυστικά βίντεο και κάντε το κανάλι ψηφιακής σήμανσής σας διαδραστικό. Με αυτόν τον τρόπο θα μαγνητίσετε τα βλέμματα και θα αυξήσετε τη διάδραση με τους ήδη υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες σας.
2. Λειτουργικότητα και διαδραστικότητα
Σε όποιο project και να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή σήμανση, πρέπει να θυμάστε ότι πρέπει πάντα να είναι λειτουργική και διαδραστική με το κοινό. Το καλό της ψηφιακής σήμανσης είναι ότι δεν είναι ένα παθητικό για το χρήστη μέσο διαφήμισης όπως η τηλεόραση. Με ένα διαδραστικό περιεχόμενο το engagement των χρηστών θα αυξηθεί δίνοντάς σας μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Κριτήρια επιτυχίας του σχεδίου σας: Να τραβάει την προσοχή του θεατή Να κατευθύνει το μάτι του θεατή προς την κύρια επικοινωνία σας Να έχει ασύμμετρη διάταξη για να τραβάει το ενδιαφέρον των θεατών
3. Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο έχει όπως είδαμε και παραπάνω την ίδια βαρύτητα με το design. Εάν βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ των δύο, θα έχετε εγγυημένα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα με μεγάλη ανταπόκριση κοινού.
Κριτήρια επιτυχίας του περιεχομένου σας:
Να είναι σχετικό με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που πουλάτε. Μη σπαταλάτε το χρόνο του θεατή με μικρές λεπτομέρειες ή ακόμα και άσχετο με το αντικείμενό σας περιεχόμενο. Προβάλλετε απευθείας (συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω) τις υπηρεσίες/προϊόντα σας και πείστε τους εκείνη τη στιγμή να τα αγοράσουν! Να παρουσιάζει συνοπτική πληροφορία: Δεν είναι ανάγκη να τα πείτε όλα με λέξεις. Εκμεταλλευτείτε το εικαστικό στοιχείο και αφήστε το βίντεο ή την εικόνα να μιλήσει από μόνο του. Άλλωστε μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Να ανανεώνεται συχνά. Προσέξτε μη συνηθίσετε τους καταναλωτές σας, δυνητικούς ή υπάρχοντες, στο ίδιο περιεχόμενο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ένα ακόμα προτέρημα της ψηφιακής σήμανσης είναι η απόλυτη ελευθερία και η τεράστια ευκολία που δίνει στον ιδιοκτήτη στην αλλαγή περιεχομένου. Εκμεταλλευτείτε το και δημιουργήστε το πιο εντυπωσιακό μέσο επικοινωνίας!
4. Έμπειρος και αξιόπιστος συνεργάτης
Η Intelligent Media, πρωτοπόρος της ψηφιακής σήμανσης για 12 χρόνια, από την αρχή της λειτουργίας της σχεδιάζει αλλά και δημιουργεί εξαιρετικό περιεχόμενο για τους πελάτες της. Είτε θέλετε να αποκτήσετε το δικό σας δίκτυο οθονών για την προβολή των επικοινωνιών σας είτε επιθυμείτε να διαφημιστείτε σε ένα από τα δίκτυα που εκμεταλλευόμαστε εμπορικά, η Intelligent Media είναι ο καλύτερος, αποδοτικότερος αλλά και πιο έμπειρος συνεργάτης σας.