Το μέλλον των ξενοδοχείων – όπως και των περισσότερων επιχειρήσεων φυσικά - είναι ψηφιακό. Κυρίως όμως στον κλάδο των τουριστικών, όπου οι πελάτες/καταναλωτές πρέπει να επεξεργαστούν πολύ μεγάλο όγκο πληροφορίας, είναι απαραίτητο να γίνει η μετάβαση από σταθερούς και έντυπους τρόπους πληροφόρησης (φυλλάδια, αφίσες) του κοινού σε ψηφιακούς.
Η ψηφιακή πληροφόρηση είναι ίσως μέχρι στιγμής ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μίας επιχείρησης, και πόσο μάλλον ενός ξενοδοχείου, με το κοινό της. Οι απεριόριστες δυνατότητες και τρόποι προβολής οποιουδήποτε είδους περιεχομένου (video, εικόνα), την τοποθετούν αυτόματα στα καλύτερα μέσα προβολής και ανάδειξης μίας υπηρεσίας.
Επειδή η εμπειρία του ταξιδιού, των διακοπών και της χαλάρωσης ξεκινάει πριν ο επισκέπτης εισέλθει στο ξενοδοχείο, τι καλύτερο μπορείτε να του δώσετε από ένα θερμό, ψηφιακό, καλωσόρισμα σε μία οθόνη, στην είσοδο του ξενοδοχείου; Επίσης, επειδή οι ψηφιακές οθόνες μπορούν να συνδεθούν μέσω διαφόρων τεχνολογιών με τα κινητά των χρηστών, φανταστείτε πόσο ωραίο θα ήταν αν στέλνατε ένα προσωποποιημένο notification στο κινητό του κάθε χρήστη καλωσορίζοντάς τον στο ξενοδοχείο και δίνοντάς του κάποιες πρώτες πληροφορίες σχετικές με τη διαμονή του.
Η ψηφιακή σήμανση στο ξενοδοχείο και οι πρακτικές της.
Το ξενοδοχείο μπορεί πολύ εύκολα να απογειώσει την εμπειρία του επισκέπτη, πολύ απλά τοποθετώντας οθόνες ψηφιακής σήμανσης σε σημαντικά και πολυσύχναστα μέρη του κτηρίου. Μερικά μόνο από αυτά μπορούν να είναι η reception, οι χώροι που παρέχονται οι βασικές υπηρεσίες που διαθέτει το ξενοδοχείο, όπως το γυμναστήριο, spa μέχρι και στα δωμάτια των επισκεπτών.
Μεγάλο πλεονέκτημα της ψηφιακής σήμανσης και της ψηφιακής απεικόνισης των χωρών του ξενοδοχείου ή των υπηρεσιών του, είναι ο μηδαμινός περιορισμός στο περιεχόμενο που μπορεί να προβληθεί αλλά και η μοναδικότητα της κάθε εγκατάστασης και προβολής. Προσαρμόστε τις οθόνες ψηφιακής σήμανσης πολύ εύκολα στο ύφος του ξενοδοχείου σας, επιλέγοντας τα καταλληλά όχι μόνο designs και videos αλλά και μεγέθη οθονών. Επιλέξτε από ένα tablet, μία απλή οθόνη μέχρι και ένα πολύ μεγάλο video wall.
Πάμε όμως στα πρακτικά θέματα για να δούμε τις εφαρμογές της ψηφιακής σήμανσης και που αυτή συναντάται πιο συχνά.
1. Στη Reception
Φυσικά, ένα από τα πιο σημαντικά και πολυσύχναστα σημεία ενός ξενοδοχείου είναι η reception. Η πιο κλασική εγκατάσταση ψηφιακής σήμανσης είναι η τοποθέτηση οθονών στο σημείο αυτό. Εκμεταλλευόμενοι τον μεγάλο αριθμό επισκεπτών που περνάνε από τη reception καθημερινά, μπορείτε να προβάλλετε ένα γενικό μήνυμα καλωσορίσματος στους επισκέπτες σας ή ακόμα και ένα προσωπικό μήνυμα αν ξέρετε ότι θα έρθει επισκέπτης ή επισκέπτες μεγάλης σημασίας, όπως για παράδειγμα μία εταιρεία για το ετήσιο συνέδριο της.
Εάν επιθυμείτε κάτι πιο διαδραστικό, έχετε πάντα και την επιλογή της διαδραστικής (touch) οθόνης. Ρυθμίστε τη να προβάλλει ότι εσείς επιθυμείτε και δώστε την επιλογή τους επισκέπτες σας, απλά πατώντας ένα tab στην οθόνη, αυτή να προβάλλει περιεχόμενο ανάλογο της επιλογής τους. Μερικά μόνο από τα θέματα που μπορεί να προβάλλει μία touch οθόνη είναι, το μενού της ημέρας, την κάτοψη του κτηρίου και οδηγίες για το πώς θα κινηθεί ο επισκέπτης μέσα στους χώρους του ξενοδοχείου, να προβάλλει ένα χάρτη της περιοχής με τα πιο σημαντικά σημεία της πόλης ή τα εφημερεύοντα φαρμακεία και την ακριβή τοποθεσία τους.
Μία τέτοια οθόνη λειτουργεί 24/7 και εξυπηρετεί τους επισκέπτες σας ακόμα και να μην έχετε κάποιο υπάλληλο στη reception ή βοηθάει στη μείωση της κίνησης, χαλαρώνοντας τη δουλειά των ήδη υπαρχόντων υπαλλήλων, μία δύσκολη και γεμάτη επισκέπτες μέρα.
2. Στο χώρο παροχής υπηρεσιών
Σε όλα τα ξενοδοχεία, αλλά ιδιαίτερα στα μεγάλα, η πλοήγηση στο χώρο μπορεί να είναι πολύ δύσκολη, ειδικά η για κάποιον που τα επισκέπτεται πρώτη φορά. Εκμεταλλευτείτε την οθόνη, διαδραστική ή μη, για να τους κατευθύνετε και να τους δείξετε το δρόμο προς κεντρικά σημεία του ξενοδοχείου. Τοποθετήστε μία οθόνη ψηφιακής σήμανσης σε κάθε όροφο και προβάλλετε τον συντομότερο τρόπο με τον οποίο μπορούν οι επισκέπτες σας να φτάσουν στο εστιατόριο, το bar, το γυμναστήριο ή το spa. Με την τοποθέτηση beacons, μπορείτε να τους δείξετε ακριβώς, βήμα - βήμα, τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν για να φτάσουν στον επιθυμητό προορισμό.
Άλλη μία επιλογή που σας δίνει η τεχνολογία της ψηφιακής σήμανσης, είναι η σύνδεση της οθόνης με το κεντρικό σύστημα μάνατζμεντ του ξενοδοχείου. Έχετε μία αίθουσα συνεδριάσεων και είναι κλεισμένη από μία εταιρεία; Δείξτε το στην οθόνη. Αυτή μπορεί να προβάλει τις ώρες που αίθουσα είναι κατειλημμένη, το λογότυπο της εταιρείας κλπ. Μόλις η αίθουσα ελευθερωθεί, αυτόματα το μήνυμα της οθόνης θα αλλάξει επιστρέφοντας στο κεντρικό μήνυμα του ξενοδοχείου ή ό,τι άλλο τη ρυθμίσετε να δείξει.
3. Στους χώρους εστίασης του ξενοδοχείου
Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τους χώρους εστίασης του ξενοδοχείου σας. Φανταστείτε πόσο εύκολο θα ήταν να αλλάζετε το menu που προσφέρει το εστιατόριό σας και τις τιμές τους μέσα από μία ηλεκτρονική πλατφόρμα, χωρίς να χρειάζεται να τυπώσετε ένα menu, που πολύ σύντομα μπορεί να πρέπει να αλλάξετε και πάλι. Το ίδιο θα μπορούσατε να κάνετε και για το χώρο των bars του ξενοδοχείου, προβάλλοντας φωτογραφίες cocktails, happy hours, κ.α.
Οι δυνατότητες που σας παρέχει η ψηφιακή σήμανση για τους χώρους εστίασης του ξενοδοχείου σας, μπορούν να ενισχύσουν άμεσα τα έσοδά σας από το συγκεκριμένο τομέα και να μειώσουν τα κόστη που σχετίζονται με την ανανέωση της πληροφορίας.
4. Στα δωμάτια των επισκεπτών
Έχετε προσπαθήσει ποτέ να προωθήσετε τις επιπλέον υπηρεσίες που παρέχει το ξενοδοχείο, προσωπικά σε κάθε επισκέπτη; Εκτός φυσικά από το κλασικό φυλλάδιο. Με τις νέες τεχνολογίες, είναι πλέον δυνατό να συνδεθεί η οθόνη που θα τοποθετηθεί στα δωμάτια, με το κλειδί που ανοίγει την πόρτα. Αυτόματα, με το που εισέλθει ο επισκέπτης στο δωμάτιό του, μπορεί να προβληθεί ένα μήνυμα στην οθόνη, από ένα απλό καλωσόρισμα μέχρι ακόμα και προωθητικό μήνυμα για μία υπηρεσία, όπως το βραδινό/πρωϊνό στο δωμάτιο, μία υπηρεσία Spa για χαλάρωση και τα ανάλογα τηλέφωνα.
Το μέλλον του ψηφιακού ξενοδοχείου
Είμαστε πλέον σίγουροι ότι το έξυπνο και ψηφιακό ξενοδοχείο σύντομα θα είναι ένα κοινό φαινόμενο. Η διαδραστικότητα, τα προσωποποιημένα μηνύματα και το ποιοτικό περιεχόμενο, η ψυχαγωγία αλλά και η ευκολία/πρακτικότητα που προσφέρει θα εκτιμηθούν άμεσα και θα κυριαρχήσουν, καθώς θα αρχίσουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις προτιμήσεις των επισκεπτών.
Στην Intelligent Media, ειδικευόμαστε σε εγκαταστάσεις ψηφιακής σήμανσης, στην ανάπτυξη εφαρμογών για οποιαδήποτε διαδραστική εφαρμογή μπορείτε να σκεφτείτε αλλά και στην παραγωγή περιεχομένου ειδικά για τεχνολογίες σαν και αυτή.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για την ψηφιακή σήμανση στο ξενοδοχείο και εμείς θα σας κατευθύνουμε για την καλύτερη πρακτική που μπορείτε να ακολουθήσετε ανάλογα το ξενοδοχείο σας.