Μετά από αρκετά χρόνια ανάπτυξης έργων ψηφιακής σήμανσης, έχει γίνει πλέον περισσότερο και από κατανοητό ότι σε ένα έργο ψηφιακής σήμανσης υπάρχουν περισσότερα από τον εξοπλισμό και το λογισμικό. Μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους ανάλογων έργων είναι το περιεχόμενο, το οποίο είναι και αυτό το οποίο δίνει ζωή σε ένα έργο ψηφιακής σήμανσης και το οδηγεί, εν πολλοίς, στην επιτυχία ή στην αποτυχία.
Όπως πολλοί integrators έργων ψηφιακής σήμανσης παγκοσμίως έχουν συνειδητοποιήσει βρισκόμαστε στο μεταίχμιο της υλοποίησης ενός νέου τρόπου προώθησης, πληροφόρησης, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας με το ιδιαίτερο στοιχείο της προσωποποιημένης επαφής με τον πελάτη.
Ο κόσμος της διαφήμισης έχει ολοκληρώσει έναν πλήρη κύκλο ξεκινώντας τις προσπάθειες του να προσελκύσει τις μάζες με τη χρήση της τηλεόρασης, των εντύπων και του Internet και φτάνοντας στο σημείο όπου επιθυμεί να τραβήξει την προσοχή την προσοχή του αγοραστή που βρίσκεται πολύ κοντά στον πιθανό πωλητή.
Αν και η αρχική προσέγγιση σε αυτή την ανάγκη ήταν η υλοποίηση έργων ψηφιακής σήμανσης, όπου ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στον εξοπλισμό και στο λογισμικό, δεν δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην παραγωγή και διανομή πρωτότυπου και κατάλληλου για ανάλογες εγκαταστάσεις περιεχομένου. Αυτό πλέον αλλάζει και το περιεχόμενο θεωρείται ως βασικός πυλώνας επιτυχίας του έργου.
Η πλειονότητα των ιδιοκτητών δικτύων ψηφιακής σήμανσης δεν είναι σε θέση να παράγουν οι ίδιοι ανάλογο περιεχόμενο εξαιτίας της απουσίας των αντίστοιχων πόρων και είναι συνεπώς σημαντικός ο ρόλος των εταιρειών που αναπτύσσουν δίκτυα ψηφιακής σήμανσης να συμβουλέψουν και να βοηθήσουν πρακτικά τον πελάτη στην παραγωγή αυτού του περιεχομένου.
Είναι συνεπώς απαραίτητη η δόμηση μεταξύ των τμημάτων σχεδιασμού, marketing και ανάπτυξης μίας εταιρείας υπηρεσιών ψηφιακής σήμανσης, έτσι ώστε να δίνεται στον πελάτη ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών και να μην αποτελεί το περιεχόμενο τροχοπέδη στην ανάπτυξη ανάλογων έργων.
Μέσω της εστίασης σε κάθετες αγορές, γίνεται ευκολότερη η εξειδίκευση που οδηγεί στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης και διανομής περιεχομένου.
Τα περιεχόμενο, συνήθως, υπάρχει
Όταν γίνεται η αρχική επαφή με έναν ενδιαφερόμενο για την ανάπτυξη ενός έργου ψηφιακής σήμανσης, η πρώτη του αντίδραση είναι συνήθως ότι το έργο θα είναι ιδιαίτερα κοστοβόρο, αλλά διαφαίνεται μία διάθεση από την πλευρά του να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, μιας και έχει συνήθως συνειδητοποιήσει τη διαφορά αποτελεσματικότητας που προσφέρουν τα κινούμενα μηνύματα σε σχέση με τα στατικά.
Εφόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα για την ηχητική υποστήριξη των μηνυμάτων σε μία εγκατάσταση ψηφιακής σήμανσης, η εμπειρία των χρηστών γίνεται πιο διαδραστική και μπορεί να ωθήσει ευκολότερα στο επόμενο βήμα της έρευνας ή της αγοράς ενός συγκεκριμένου προϊόντος.
Μία σημαντική παράμετρος είναι να εξετάσουμε μαζί με τον πελάτη μας το υπάρχον υλικό marketing που έχουν διαθέσιμο είτε από δικές τους παραγωγές, από προμηθευτές ή από τη διαφημιστικής τους εταιρεία και να δούμε πως θα μπορούσαμε να το εκμεταλλευθούμε για να παράγουμε περιεχόμενο ψηφιακής σήμανσης με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Εταιρείες οι οποίες έχουν ήδη σημαντική διαφημιστική παρουσία, διαθέτουν περιεχόμενο το οποίο απλά πρέπει να τροποποιηθεί ανάλογα για ένα έργο ψηφιακής σήμανσης. Αυτό μειώνει σημαντικά το κόστος ανάπτυξης και διανομής του περιεχομένου.
Τα τηλεοπτικά spots μπορούν να υιοθετηθούν και να προβληθούν σε μία εγκατάσταση ψηφιακής σήμανσης, ενισχύοντας έτσι το μήνυμα μιας και ο χρήστης το έχει ήδη δει στην τηλεόρασή του σπιτιού του.
Η δυνατότητα της ψηφιακής σήμανσης να μεταδίδει χρονικά ευαίσθητα μηνύματα σε γρήγορο χρόνο και σε εθνικό επίπεδο ενισχύεται από τους διάφορους τύπους σύγχρονου λογισμικού που είναι διαθέσιμο και το οποίο επιτρέπει κεντρική διαχείριση περιεχομένου, σχεδιασμό και αποστολή ενός μηνύματος μέσα σε λίγα λεπτά.
Η εκπαίδευση του πελάτη που θέλει να ενισχύσει την επιχείρησή του μέσω της ψηφιακής σήμανσης είναι ιδιαίτερα σημαντική. Ο πελάτης πρέπει να καταλάβει τη δυναμική που προσφέρει η ψηφιακή σήμανση στο σύνολό της για να μπορέσει να δεχθεί την αναγκαιότητα παραγωγής περιεχομένου που θα επηρεάσει τους πελάτες του την πιο κρίσιμη στιγμή, αυτή της αγοράς.
Διαφορετικές κάθετες αγορές έχουν σημαντικά διαφορετικές ανάγκες και είναι ιδιαίτερα κρίσιμη η κατανόηση αυτών των αναγκών από τον integrator ενός συστήματος ψηφιακής σήμανσης. Με αυτόν τον τρόπο, θα γίνει δυνατή η πλήρης εκμετάλλευση της δυναμικής ενός συστήματος ψηφιακής σήμανσης και η παραγωγή και διανομή του κατάλληλου περιεχομένου.