Η ψηφιακή σήμανση σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς και τους επισκέπτες να πλοηγηθούν στο χώρο, να τους ενημερώσει για αλλαγές ή έκτακτες ανάγκες καθώς και να εξυπηρετήσει σκοπούς ψυχαγωγίας και ενημέρωσης για όσους βρίσκονται σε χώρους αναμονής.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενσωματώσετε την ψηφιακή σήμανση σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας. Αναλύουμε στη συνέχεια κάποιους από αυτούς:
1. Ψυχαγωγία & Ενημέρωση στην Αίθουσα Αναμονής
Ένας από τους πιο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους χρήσης της ψηφιακής σήμανσης στα νοσοκομεία είναι η παροχή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σε ασθενείς και επισκέπτες.
Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν βοηθώντας τους ανθρώπους να πλοηγηθούν μέσα στις εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε χώρους αναμονής για να κρατούν τους ανθρώπους απασχολημένους ενώ βρίσκονται στην αναμονή για το ραντεβού τους ή περιμένουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα να επιστρέψουν.
Η ψηφιακή σήμανση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την προβολή διαφημίσεων σχετικά με σχετικά κοινωνικά ζητήματα, OTC φαρμακευτικά σκευάσματα ή καμπάνιες disease awareness.
Τα δυναμικά γραφικά και τα κείμενα κρατούν τους ανθρώπους σε εγρήγορση, μειώνοντας των αντιλαμβανόμενο χρόνο αναμονής.
2. Μαρτυρίες ασθενών
Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή σήμανση είναι να παρουσιάσετε απόψεις ασθενών. Οι απόψεις των ασθενών μπορούν να βοηθήσουν να καθησυχάσουν τους επισκέπτες και τους ασθενείς ότι θα λάβουν τη φροντίδα που περιμένουν. Τα σχόλια των ασθενών μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους ανθρώπους να επιλέξουν επιλογές θεραπείας.
Εάν είστε πάροχος υγειονομικής περίθαλψης που προσπαθεί να βρει τρόπους να πείσει τους ασθενείς του να πουν την προσωπική τους άποψη, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την σήμανση για να συγκεντρώσετε απόψεις.
Για παράδειγμα, μπορείτε να:
- Προβάλλετε τις απόψεις στην οθόνη και βάλτε το παρακάτω στο κάτω μέρος με ένα μήνυμα, όπως για παράδειγμα "αν είχατε μια εξαιρετική εμπειρία μαζί μας, σας ζητάμε να μας πείτε τη γνώμη σας"
- Κατευθύνετε τους ασθενείς να επισκέπτονται σελίδες που μπορούν να υποβάλουν σχόλια
Οι απόψεις των ασθενών είναι μια από τις ισχυρότερες μορφές προώθησης στον παγκόσμιο marketing . Χρησιμοποιήστε την ψηφιακή σας σήμανση για να προωθήσετε και να συγκεντρώσετε μαρτυρίες και να χτίσετε την εμπιστοσύνη με τους ασθενείς σας.
3. Διαχείριση ουράς αναμονής και check-in
Οι ασθενείς και οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές διαδραστικής σήμανσης για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αρχικής καταγραφής τους στο νοσοκομείο, αναλόγως του λόγου για τον οποίο βρίσκονται εκεί. Τα εργαλεία αυτοματοποιημένης καταγραφής μπορούν να χρησιμοποιηθούν για:
- Έλεγχο και ενημέρωση της νοσοκομείου για την άφιξή τους.
- Έλεγχο της κατάστασης του λογαριασμού τους.
- Ενημέρωση πληροφοριών ιατρικού φακέλου ασθενούς.
- Πληρωμή ενός λογαριασμού.
- Εκτύπωση υπενθύμισης ραντεβού και άλλων σημαντικών πληροφοριών.
- Προγραμματισμό ή επιβεβαίωση ραντεβού.
Οι ψηφιακές οθόνες μπορούν επίσης να διευκολύνουν τη διαχείριση της ουράς αναμονής. Για παράδειγμα, η εμφάνιση δεδομένων queueing στις οθόνες ψηφιακής σήμανσης, επιτρέπουν στους ασθενείς να παραμείνουν στις θέσεις τους μέχρι να έρθει η σειρά τους να μιλήσουν με τον ρεσεψιονίστ ή να πάνε στο ραντεβού τους
4. Marketing
Ένα από τα βασικά οφέλη της ψηφιακής σήμανσης στην υγεία, είναι το marketing. Σε κλινικό περιβάλλον, είναι δυνατόν αν υλοποιηθούν ενέργειες marketing για:
- Κοινοποιήσετε νέες θεραπευτικές επιλογές που ο ασθενής μπορεί να αγνοεί
- Προωθήσετε ορισμένες προσφορές στην κλινική, όπως προσφορές checkup με έκπτωση 50%
- Αύξηση της προώθησης νέων προϊόντων που μπορεί να ωφελήσουν τους ασθενείς
Το marketing είναι ένα από τα δυνατά σημεία της ψηφιακής σήμανσης. Μπορείτε να ενημερώνετε τους ασθενείς για νέες επιλογές πληρωμής ή ασφάλισης. Σε αυτή την κατεύθυνση, οι ψηφιακές σημάνσεις προορίζονται για να κάνουν γνωστές τις προσφορές που έχετε.
Συχνά, μέσω της χρήσης ψηφιακών σημάνσεων ενημερώνονται οι άνθρωποι για εναλλακτικά φάρμακα ή προϊόντα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.
Εάν η εγκατάσταση πουλά προϊόντα, η σήμανση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την επισήμανση αυτών των πωλήσεων.
Για παράδειγμα, μια εταιρεία που πουλά προσθετικά μέλη μπορεί να προωθήσει ειδικά παπούτσια που μπορεί να αγοράσει ένα άτομο με αναπηρία. Ενέργειες προώθησης συμπληρωματικών προϊόντων δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν περισσότερες πωλήσεις, ενώ παράλληλα παρέχουν στους πελάτες περισσότερες επιλογές από ό,τι θα είχαν στο παρελθόν.
5. Εργαλείο εκπαίδευσης και επικοινωνίας προσωπικού
Η ψηφιακή σήμανση και οι διαδραστικοί πίνακες είναι κρίσιμα συστατικά της εκπαίδευσης και της επικοινωνίας με το προσωπικό. Τα οπτικά δεδομένα απορροφώνται και κατανοούνται ευκολότερα και η σήμανση που χρησιμοποιείται στα νοσοκομεία μπορεί να προσαρμοστεί για:
- Παροχή ταχείας εκπαίδευσης και ενημέρωσης
- Εκπαίδευση του προσωπικού για νέες θεραπευτικές εξελίξεις ή φάρμακα
- Βελτίωση της συνέπειας φροντίδας
Οι ασθενείς και το προσωπικό επωφελούνται από τις βελτιωμένες ψηφιακές μορφές επικοινωνίας.
Για παράδειγμα, εάν το σχέδιο θεραπείας ενός ασθενούς έχει αλλάξει, οι πληροφορίες μπορεί να παρατίθενται στη σήμανση και να βελτιώσουν τη τήρηση των απαραίτητων ενεργειών για τη θεραπεία. Δεδομένου ότι η επικοινωνία είναι ένα από τα πιο ζωτικά μέρη της υγειονομικής περίθαλψης, είναι λογικό να υπάρχει σήμανση που μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα της επικοινωνίας.
Επίσης, η ψηφιακή σήμανση μειώνει τα λάθη και τους κινδύνους ατυχημάτων στις εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης.
6. Ενημέρωση σε περίπτωση έκτακτων αναγκών
Τα σύγχρονα συστήματα ψηφιακής σήμανσης παρέχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης με συστήματα ασφαλείας και ενημέρωσης για συνθήκες έκτακτης ανάγκης.
Χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα, είναι δυνατόν να παρέχετε έκτακτες ανακοινώσεις με αυτοματοποιημένο τρόπο. Σε περίπτωση φωτιάς, σεισμού ή άλλης έκτακτης ανάγκης, το λογισμικό ψηφιακής σήμανσης, λαμβάνοντας τα κατάλληλα ερεθίσματα από εξωτερικά συστήματα (π.χ. πυροπροστασία), μπορεί να οδηγήσει τις οθόνες ψηφιακής σήμανσης να προβάλλουν προκαθορισμένα μηνύματα ανά χώρο με οδηγίες εκκένωσης ή προφύλαξης.
Η ψηφιακή σήμανση στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης εξελίσσεται για να προσφέρει στους ασθενείς καλύτερη φροντίδα και να διατηρεί το προσωπικό καλά εκπαιδευμένο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις παραπάνω συστάσεις ως περίληψη των πολλών τρόπων με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ψηφιακή σήμανση σε χώρους υγειονομικής περίθαλψης.