Η ψηφιακή σήμανση πλέον βρίσκεται παντού. Κυρίως στο εξωτερικό (σίγουρα όλοι μας έχουμε δει σε κάποιο ταξίδι μας) αλλά και στην Ελλάδα έχει αρχίσει να αποκτά μεγάλο κοινό και υποστηρικτές, μιας και τα πλεονεκτήματά της, τα οποία αφορούν τους περισσότερους επιχειρηματικούς κλάδους, είναι πολλά.
Για να λύσουμε τις (απόλυτα λογικές) απορίες σας όπως, «πως θα βοηθήσει την επιχείρησή μου;» ή «αξίζει να επενδύσω στην ψηφιακή σήμανση;» παρακάτω σας παρουσιάζουμε στατιστικά τα οποία έχουν προκύψει από έρευνες που έχουν γίνει και παρουσιάζουν τα προτερήματα της ψηφιακής σήμανσης συγκριτικά με κάποια άλλα μέσα προώθησης.
Τα 5 πλεονεκτήματα της ψηφιακής σήμανσης
Η ψηφιακή σήμανση επικοινωνεί το διαθέσιμο περιεχόμενο σε πιο ποιοτικό/στοχευμένο κοινό απ’ ότι τα υπόλοιπα digital media.
Όταν η ψηφιακή σήμανση τοποθετηθεί σε χώρους οι οποίοι χαρακτηρίζονται από μεγάλη διέλευση ατόμων, το προβαλλόμενο μήνυμα είναι σίγουρο ότι θα «φτάσει», όχι μόνο σε περισσότερο και πιο στοχευμένο κόσμο, αλλά ίσως και πιο οικονομικά, αν αναλογιστεί κανείς την ποιότητα προβολής και την έμφαση που δίνει ο καταναλωτής στο κάθε μέσο.
Οι καταναλωτές δεν την προσπερνάνε…
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από τη Focus Bari για την Intelligent Media, 88% των διερχομένων, θυμόντουσαν τουλάχιστον ένα προωθητικό μήνυμα το οποίο προβλήθηκε μέσω της ψηφιακής σήμανσης. Αντίθετα, περίπου 50% θυμάται διαφημίσεις που έχει δει σε άλλα digital μέσα.
…Αλλά παραμένουν περισσότερη ώρα μπροστά από μία οθόνη ψηφιακής σήμανσης
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στη Σουηδία που διεξήχθη στη Σουηδία, η ψηφιακή σήμανση αποδείχθηκε ότι τραβάει περισσότερο την προσοχή των περαστικών απ’ ότι τα κλασικά, σταθερά billboards, αφίσες ή άλλα σταθερά και print μέσα προώθησης.
Η ψηφιακή σήμανση αυξάνει τα ποσοστά αυθόρμητων αγορών
Όταν το 19% των καταναλωτών αυτών που είδαν ένα βίντεο σε οθόνη ψηφιακής σήμανσης ισχυρίζεται ότι έκανε μία αυθόρμητη αγορά, αυτό σημαίνει ότι σίγουρα υπάρχει δυνατότητα, με την προβολή του κατάλληλου περιεχομένου, να αυξήσετε κατά μεγάλο ποσοστό τις πωλήσεις σας.
Υπάρχει διάδραση μεταξύ καταναλωτή και οθόνης ψηφιακής σήμανσης
Σε αυτό το κομμάτι, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να σας πείσουμε, είναι να παραθέσουμε τα αποτελέσματα ενός case study. Σκεφτείτε, είστε σε ένα mall. Μέσα στο χώρο είναι τοποθετημένα: 1) Οθόνες ψηφιακής σήμανσης 2) Σταθερά banners. Και τα δύο μέσα επικοινωνούν το ίδιο μήνυμα. «Πηγαίντε στη ρεσεψιόν να παραλάβετε μία τσάντα δωρεάν.»
Τα αποτελέσματα.
616 άτομα σύνολο προσήλθαν στη ρεσεψιόν. Τα 6 οδηγήθηκαν εκεί μέσω των σταθερών banner. Τα υπόλοιπα 610 μέσω των οθονών ψηφιακής σήμανσης. Τα συμπεράσματα, δικά σας.