Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο μας διευκολύνει η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας; Πως έχει μετατρέψει άλλοτε χρονοβόρες διαδικασίες, όπως ένα τηλεφώνημα ή την αποστολή ενός γράμματος, σε πολύ απλές και εύκολες για όλους ενέργειες;
Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη, έχει αγγίξει και τον κλάδο των εστιατορίων, fast food αλλά και καφετεριών, bar κλπ., τα οποία αντικαθιστούν τα σταθερά μενού ή καταλόγους με οθόνες ψηφιακής σήμανσης (digital menu boards). Αντί λοιπόν για τυπωμένους, κοινούς καταλόγους, τοποθετημένους πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης, πολλές μεγάλες αλυσίδες fast food εστιατορίων και καφέ, επιλέγουν την ψηφιακή απεικόνιση του μενού τους μέσω οθονών ή video wall ψηφιακής σήμανσης.
Γιατί digital menu board αντί για κλασικό, σταθερό κατάλογο;
1. Γρήγορη και εύκολη αλλαγή και ανανέωση του μενού
Σε fast food εστιατόρια και καφέ, οι αλλαγές στον κατάλογο, στα προϊόντα και στις τιμές είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο. Είναι πολλές φορές απαραίτητο λοιπόν, όχι μόνο για εξοικονόμηση χρόνου αλλά και για εξοικονόμηση χρημάτων να γίνει η αντικατάσταση του σταθερού, τυπωμένου καταλόγου από έναν ψηφιακό.
Σε έναν ψηφιακό κατάλογο, μπορείτε να κάνετε ό,τι αλλαγές επιθυμείτε, από τιμή, εικαστικό, προβαλλόμενα προϊόντα και προσφορές, σε πολύ λιγότερο χρόνο από την εκτύπωση και την εγκατάσταση ενός νέου, σταθερού καταλόγου. Επίσης, τα έξοδα που θα γλιτώσετε μακροπρόθεσμα απ’ τις συνεχείς εκτυπώσεις είναι πραγματικά μεγάλο.
2. Ευέλικτο προβαλλόμενο περιεχόμενο
Μεγάλο πλεονέκτημα των digital menu boards (ψηφιακών καταλόγων) είναι σίγουρα η ευελιξία που προσφέρουν από άποψη περιεχομένου. Σκεφτείτε ότι το κατάστημά σας προσφέρει πολλών ειδών πιάτα, για όλες τις ώρες. Ένας σταθερός κατάλογος αναγκαστικά θα προβάλλει όλα τα πιάτα του μενού, όλες τις στιγμές της ημέρας. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι για παράδειγμα, ακόμα και τις βραδινές ώρες, ο κατάλογος θα προβάλλει και τα πρωινά φαγητά που είναι διαθέσιμα από το κατάστημα.
Αυτό, μπορεί φυσικά να αποφευχθεί με έναν ψηφιακό κατάλογο. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ώρα που θέλετε να προβάλλεται το κάθε πιάτο, προσφορά ή οτιδήποτε άλλο εσείς επιθυμείτε και να προβάλλεται μόνο εκείνη τη χρονική περίοδο. Σκεφτείτε πόσο χρόνο θα εξοικονομήσετε και από το προσωπικό του καταστήματος, αλλά και από τους καταναλωτές σας αν τους αφαιρέσετε όλη την περιττή πληροφορία. Επίσης, σκεφτείτε πόσο χώρο θα έχετε πάνω στο ψηφιακό menu σας για να προβάλλετε αποτελεσματικά τα διαθέσιμα πιάτα κάθε στιγμή της ημέρας, αλλά και τους τρόπους που μπορείτε να τα απεικονίσετε. Μία φωτογραφία ενός ή περισσότερων πιάτων σε ένα monitor υψηλής ανάλυσης, πουλάει πολύ περισσότερο από ένα στατικό κείμενο και μία τιμή.
3. Προβολή εξατομικευμένου περιεχόμενου στον κάθε καταναλωτή
Το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι από τα μεγαλύτερα σύγχρονα trends. Αναρωτηθείτε τώρα… πόσο μεγάλο προβάδισμα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα έδινε κάτι τέτοιο στο κατάστημα σας; Πόσο θα διαφοροποιούσασταν από τους ανταγωνιστές σας, αν μπορούσατε με κάποιους τρόπους να «πλασάρετε» συγκεκριμένα γεύματα, καφέδες, γλυκά ανάλογα τα χαρακτηριστικά του πελάτη σας (όπως φύλο, ηλικία, διάθεση κλπ.). Κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί με την τεχνολογία των beacon, την τεχνολογία ανάλυσης προσώπου και μία οθόνη ψηφιακής σήμανσης.
4. Τραβήξτε την προσοχή των πελατών
Εικόνες, βίντεο, εναλλαγές χρωμάτων. Είναι σίγουρα συνδυασμός που τραβάει την προσοχή και χαράσσεται στη μνήμη του καταναλωτή. Προβάλλετε το μενού σας με όποιο τρόπο επιθυμείτε και μην ξεχνάτε ποτέ ότι οι αποφάσεις για μία αγορά κατά 70% γίνονται στο σημείο της πώλησης γίνονται στο σημείο της πώλησης.
Με τον ψηφιακό κατάλογο, μπορείτε να ενισχύσετε την εικόνα συγκεκριμένων πιάτων/ προϊόντων και να κατευθύνετε υποσυνείδητα τις επιλογές των πελατών σας προς όποια κατεύθυνση εσείς επιθυμείτε.
5. Κάντε την αναμονή των πελατών πιο ευχάριστη
Εάν το κατάστημά σας είναι πολυσύχναστο, τότε λογικά θα έχετε έρθει αντιμέτωποι με τη δυσαρέσκεια των πελατών, όταν ο χρόνος αναμονής τους στην ουρά ξεπερνάει έστω και λίγο τον αναμενόμενο.
Με την εγκατάσταση ενός ψηφιακού καταλόγου, μπορείτε να τους κάνετε να αισθανθούν όχι μόνο πιο οικεία αλλά να μειώσετε παράλληλα τον αντιλαμβανόμενο χρόνο αναμονής τους στην ουρά, προβάλλοντας περιεχόμενο σχετικό με το εστιατόριό σας το οποίο είναι κοντά και στις προτιμήσεις των καταναλωτών σας.
6. Εκμοντερνισμός του εστιατορίου ή καφέ σας
Ένα είναι σίγουρο. Με έναν ψηφιακό κατάλογο θα δείξετε ένα μοντέρνο χαρακτήρα στους πελάτες σας. Θα αντιπροσωπεύετε πλέον το brand που ακολουθεί τα trends και είναι κοντά στις προτιμήσεις του κοινού του.
7. Σύνδεση του ψηφιακού καταλόγου με άλλες κινητές συσκευές
Υπάρχει κάποιος που δεν έχει στην εποχή μας smartphone; Δύσκολο. Τι θα λέγατε λοιπόν να μπορέσετε να επικοινωνήσετε τα προϊόντα/προσφορές σας στις κινητές συσκευές των καταναλωτών σας; Με την τεχνολογία beacon που αναφέραμε και παραπάνω, είναι και αυτό εφικτό. Περάστε τον ψηφιακό κατάλογό σας, απευθείας στα κινητά των καταναλωτών σας και ενισχύστε όχι μόνο την εικόνα σας αλλά και τις πωλήσεις σας!
Πως θα αποκτήσετε τα digital menu boards
Θέλετε και εσείς να εγκαταστήσετε ψηφιακούς καταλόγους στο εστιατόριο σας; Η Intelligent Media εξειδικεύεται περισσότερα από 12 χρόνια στην ψηφιακή σήμανση και τα τελευταία χρόνια έχει μπει δυναμικά στις interactive εφαρμογές.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε μαζί όλες τις πιθανές λύσεις για το δικό σας κατάστημα.