Αν δεν χρησιμοποιείτε ψηφιακή σήμανση στο κατάστημα λιανικής σας, τότε θα πρέπει να το σκεφτείτε. Πρώτα απ' όλα, πρόκειται για μια επένδυση που χρειάζεται να κάνετε μόνο μία φορά και θα συνεχίσει να αποδίδει για χρόνια. Η ψηφιακή σήμανση έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει τις πωλήσεις, αυξάνοντας το λόγο των πραγματικών προς τι δυνητικές πωλήσεις. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να κατευθύνει την κίνηση των πελατών στο κατάστημά σας και να επηρεάσει τις αποφάσεις τους. Αν δεν έχετε πειστεί ακόμα για το πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι η ψηφιακή σήμανση, ακολουθούν επτά στατιστικά στοιχεία για την ψηφιακή σήμανση που θα σας εκπλήξουν.
Το 68% των πελατών πραγματοποιούν μια αγορά αφού δουν μια παρουσίαση προϊόντος μέσω ψηφιακής σήμανσης
Αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο εκπληκτικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την ψηφιακή σήμανση. Οι άνθρωποι συχνά δεν γνωρίζουν πόσο ισχυρή και πόση επιρροή μπορεί να έχει η ψηφιακή σήμανση λόγω του πόσο εμφανής είναι. Αλλά το γεγονός ότι η πλειονότητα των πελατών παίρνει απόφαση να πραγματοποιήσει μια αγορά αφού δει κάποιο προϊόν ή προσφορά μέσω ψηφιακής σήμανσης, θα πρέπει να σας πείσει ότι έχει πραγματικό αντίκτυπο στις αποφάσεις των αγοραστών.
Το 76% των πελατών επισκέπτονται ένα κατάστημα λόγω της ψηφιακής σήμανσης
Όχι μόνο αυτό, αλλά έχει επίσης αποδειχθεί ότι το 76% των πελατών έχουν επισκεφθεί ένα κατάστημα αφού κάποιο περιεχόμενο ψηφιακής σήμανσης τράβηξε την προσοχή τους. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τη διαφήμιση για να προσελκύσετε την προσοχή των περαστικών που ψωνίζουν και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας. Από εκεί και πέρα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε ψηφιακές οθόνες για να τους ενημερώνετε για τις τρέχουσες και επερχόμενες προσφορές.
Η ψηφιακή σήμανση αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών κατά 46%
Ένα άλλο στατιστικό στοιχείο που σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει είναι η επίδραση της ψηφιακής σήμανσης στην ικανοποίηση των πελατών. Η ικανοποίηση των πελατών είναι εξαιρετικά σημαντική αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα πιστό πελατολόγιο και να έχετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, και η ψηφιακή σήμανση θα μπορούσε να σας βοηθήσει να το πετύχετε. Για την ακρίβεια, έχει διαπιστωθεί ότι η ψηφιακή σήμανση θα μπορούσε να αυξήσει τον αριθμό των πελατών που θα προβούν σε επαναλαμβανόμενες αγορές κατά 30% και πλέον.
Η ψηφιακή σήμανση αυξάνει τον μέσο όρο αγορών κατά 29,5%
Η ψηφιακή σήμανση μπορεί επίσης να αυξήσει το ποσό των χρημάτων που ξοδεύουν οι πελάτες όταν επισκέπτονται το κατάστημά σας. Έχει αποδειχθεί ότι η ψηφιακή σήμανση αυξάνει τον μέσο όρο αγορών έως και 29,5%. Η χρήση της θα μπορούσε να σας επιτρέψει να μειώσετε τη μέση διαφημιστική σας δαπάνη, αφού θα μπορείτε να επικεντρωθείτε περισσότερο στην καλύτερη εκμετάλλευση των υπαρχόντων πελατών αντί για την απόκτησή τους.
Η ψηφιακή σήμανση μειώνει τον αντιλαμβανόμενο χρόνο αναμονής και βελτιώνει τη διαχείριση της ουράς κατά 35%
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο η ψηφιακή σήμανση φαίνεται να έχει τόσο βαθιά επίδραση στην ικανοποίηση των πελατών είναι η επίδρασή της στη διαχείριση της ουράς αναμονής. Η δυνατότητα μείωσης του αντιλαμβανόμενου χρόνου αναμονής και η όσο το δυνατόν πιο ομαλή διαδικασία πληρωμής για τους πελάτες είναι εξαιρετικά σημαντική και η ψηφιακή σήμανση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καθοδήγηση των πελατών και τη δημιουργία καλύτερης ροής.
Το 80% των επιχειρήσεων που χρησιμοποίησαν ψηφιακή σήμανση κατέγραψαν σημαντική αύξηση των πωλήσεων
Η δύναμη της ψηφιακής σήμανσης δεν χρειάζεται πλέον να αποδεικνύεται και τα περισσότερα μεγάλα brands τη χρησιμοποιούν για να αυξήσουν τους αριθμούς των πωλήσεών τους. Από αυτές τις επιχειρήσεις, το 80% κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων κατά 33% κατά μέσο όρο.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή σήμανση στην επιχείρησή σας
Με αυτά τα δεδομένα, δεν μπορείτε να περιμένετε να έχετε τέτοιου είδους αποτελέσματα με την ψηφιακή σήμανση αν δεν ξέρετε πώς να τη χρησιμοποιήσετε σωστά. Πρώτα απ' όλα, πρέπει να επιλέξετε υψηλής ποιότητας οθόνες με φωτεινά χρώματα. Θα πρέπει να ερευνήσετε διάφορους παρόχους εκεί έξω και να τους συγκρίνετε με βάση την αξιοπιστία. Οι ψηφιακές επιγραφές που θα επιλέξετε θα πρέπει επίσης να διαθέτουν διαφορετικές επιλογές προγραμματισμού και να σας επιτρέπουν να κάνετε τροποποιήσεις μέσω του cloud μέσω σύνδεσης Wi-Fi.
Στη συνέχεια, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι προβάλλετε σωστά το μήνυμά σας και να τοποθετήσετε τις οθόνες στις κατάλληλες περιοχές για να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πρέπει να τοποθετούνται σε χώρους όπου οι πελάτες περνούν πολύ χρόνο αδράνειας. Το μήνυμα πρέπει να είναι σαφές με κλασικές γραμματοσειρές για να μην μπερδεύονται οι αγοραστές. Πρέπει να τοποθετείται έτσι ώστε να βρίσκεται στο ύψος των ματιών των περισσότερων πελατών επίσης.
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις είναι άκρως σχετικές με τους πελάτες σας. Πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε σαφείς προσωποποιήσεις αγοραστών και να τις σκεφτείτε κατά τη δημιουργία διαφημίσεων, ώστε να μπορούν να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες, τις φιλοδοξίες και τον τρόπο ζωής των πελατών σας. Οι διαφημίσεις σας θα πρέπει επίσης να συνάδουν με την εποχή και το τρέχον απόθεμά σας.
Η ψηφιακή σήμανση είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο κατάστημά σας είτε για να προσελκύσετε νέους πελάτες. Έτσι, αν δεν έχετε ήδη σκεφτεί να τη χρησιμοποιήσετε, σας προτείνουμε να μας μιλήσετε αυτή τη στιγμή και να κάνετε όσες περισσότερες ερωτήσεις μπορείτε.